Uravnotežite proračun nagrađivanja s pravim pogodnostima za zaposlenike
Pronalaženje savršene ravnoteže između nagrađivanja zaposlenika i upravljanja troškovima rada danas je izazovnije više nego ikad, a postizanje te ravnoteže ključno je za održavanje motivirane i lojalne radne snage. Pažljivim osmišljavanjem strategije nagrađivanja koja uključuje i financijske i nefinancijske beneficije, tvrtke mogu poticati zadržavanje zaposlenika, zadovoljstvo i opću dobrobit, pritom pazeći na krajnji rezultat poslovanja.

Članci

Naše je istraživanje pokazalo da 43% poslodavaca nastoji pronaći najbolji balans između ponude atraktivnih nagrada i kontrole ukupnog troška rada. Većina poslodavaca primjećuje da su ukupni troškovi plaća u porastu, a s obzirom da očekuju povećanje plaće i u nadolazećoj godini, logično je da osjećaju pritisak da se mudro upravlja proračunom.

Iznenađujuće, gotovo 38% poslodavaca u EU nema ili ne planira ponuditi nikakve povlastice za zdravlje i dobrobit. Ovo je značajan propust, posebno kada 37% zaposlenika trenutno doživljava financijski stres, koji uvelike pridonosi ukupnim izazovima mentalnog zdravlja.
Podcast

Kako SD Worx uravnotežuje poslovanje tvrtke s financijskim blagostanjem zaposlenika?
Uključite se u 2. epizodu Reward Navigator Podcasta, gdje Bruce Fecheyr-Lippens i Pieter-Jan Boden otkrivaju kako postići savršenu ravnotežu između proračuna za nagrađivanje i financijskog blagostanja za vašu tvrtku i zaposlenike. Učite iz njihovih inovativnih strategija nagrađivanja kako biste potaknuli financijsko zdravlje zaposlenika.