
Outsourcing obračuna plaća: 4 savjeta o tome koje zadatke eksternalizirati
HR i vanjska usluga obračuna plaća



Trendovi u HR-u 2025.: Kako se snaći u sve dinamičnijoj gig ekonomiji
Intervju s Lorenzom Andolfi, Senior Researcher, SD Worx
Gig ekonomija više nije sporedna priča u svijetu rada. Od dostavljača hrane do freelance konzultanata, gig radnici sve više oblikuju način na koji organizacije obavljaju poslove. No što to znači za HR? I kako bi se poduzeća trebala prilagoditi ovom brzo rastućem, ali još uvijek složenom trendu?

Kontrolni popis strategije nagrađivanja
Spremni ste osmisliti paket nagrađivanja koji će istinski motivirati vaš tim? Naša jednostavni kontrolni popis vodi vas kroz svaki korak – od generiranja ideja i istraživanja tržišta do prilagođavanja pogodnosti i osiguranja usklađenosti. Slijedite korake za učinkovitu izgradnju strategije koja je usklađena s ciljevima vaše tvrtke i zadovoljava potrebe vaših zaposlenika.

Vodič za strategiju nagrađivanja
Otključajte potencijal svog programa nagrađivanja uz naš detaljan vodič. Osmišljen kako bi ponudio jasne i praktične upute, ovaj će vam vodič pomoći da s pouzdanjem prođete kroz svaku fazu i učinkovito postignete svoje ciljeve.

Istinska Transparentnost Plaća
Pridružite nam se u posljednjoj epizodi Reward Navigator Podcasta, gdje Bruce Fecheyr-Lippens i Pieter-Jan Boden zaranjaju u složenost postizanja istinske transparentnosti i pravednosti plaća. Nadovezujući se na prethodne rasprave o financijskom blagostanju, unutarnjem kapitalu i strategijama nagrađivanja , ova epizoda istražuje kako SD Worx prednjači u transparentnosti i što je pred nama. Saznajte kako personalizirane nagrade mogu transformirati angažman i zadovoljstvo zaposlenika na današnjem radnom mjestu.

Fleksibilne pogodnosti za sve
U 3. epizodi podcasta Sparking Reward Navigator pridružite se Bruceu Fecheyr-Lippensu i Pieter-Janu Bodenu dok istražuju važnost personaliziranja paketa nagrađivanja za zaposlenike. Otkrijte kako se SD Worx zalaže za fleksibilne pogodnosti za povećanje zadovoljstva, zadržavanja i produktivnosti zaposlenika i naučite kako možete implementirati učinkovite strategije nagrađivanja koje zaista odgovaraju vašoj radnoj snazi, osiguravajući da se osjećaju cijenjenima i podržanima u svakoj fazi svoje karijere.

Uravnotežite proračun nagrađivanja
Reward Navigator Serija oslanja se na podatke 18.000 zaposlenika i 5.118 HRD-ova u 18 zemalja, što ga čini najvećim europskim godišnjim projektom istraživanja ljudskih resursa. Ove su se godine istraživači SD Worxa usredotočili na obračun plaća, nagrade i upravljanje vremenom, istražujući kako ovi aspekti strategije tvrtke utječu i na poslodavce i na zaposlenike.

Postaviti strategiju nagrađivanja
Uključite se u 1. epizodu podcasta Sparking Reward Navigator, gdje naš Bruce Fecheyr-Lippens, direktor za ljudske resurse i Pieter-Jan Boden, direktor za nagrađivanje, istražuju kako je SD Worx osmislio strategiju nagrađivanja koja ne samo da ispunjava, već i premašuje očekivanja zaposlenika.

Gdje početi sa transparentnošću plaća?
Početak rada s transparentnošću plaćanja znači započeti stvari jasnom i otvorenom komunikacijom o vašim pravilima nagrađivanja. Iako su mnoge tvrtke već zaronile u ovo, još uvijek ima dovoljno prostora za napredak. Naše istraživanje pokazuje da je manje od dvije trećine poslodavaca u potpunosti u tijeku s pravnim pravilima o transparentnosti plaća, što bi trebala biti okosnica vašeg pristupa. Dakle, gdje stoji vaša tvrtka u usporedbi s ostalima?

Zašto je transparetnost plaća bitna?
Transparentnost plaća više je od puke modne riječi; to je kritična komponenta pravednog i ravnopravnog radnog mjesta. Prema našem istraživanju, interna pravednost (36%) i transparentnost plaća (35%) među glavnim su izazovima s kojima se poslodavci suočavaju u pogledu nagrađivanja. Unatoč ovim izazovima, samo 37% zaposlenika zadovoljno je transparentnošću politike nagrađivanja svoje organizacije, a samo 39% zadovoljno je komunikacijom o ovoj politici i svim njezinim promjenama. Povrh toga, samo 43 % zaposlenika vjeruje da je njihova plaća poštena u usporedbi s ostalima unutar njihove organizacije. Ove statistike naglašavaju značajan i zabrinjavajući jaz između namjera poslodavaca i percepcija zaposlenika.

Kako odabrati platformu za fleksibilne benefite?
Odabir prave platforme za fleksibilne benefite ključan je za stvaranje strategije nagrađivanja koja doista odgovara vašim zaposlenicima. Unatoč jasnoj vrijednosti nefinancijskih pogodnosti, samo 38% poslodavaca trenutno prepoznaje njihovu važnost. Dodatno, samo 20% poslodavaca ulaže u fleksibilan sastav paketa nagrađivanja.

Što su fleksibilni benefiti i zašto su važni?
Pružanje fleksibilnih benefita pametna je strategija nagrađivanja koja zaposlenicima omogućuje odabir između niza opcija koje najbolje odgovaraju njihovim osobnim potrebama i životnim fazama. Naše istraživanje pokazuje da nije dovoljno samo ponuditi niz pogodnosti. Zaposlenici cijene sposobnost prilagođavanja svojih paketa pogodnosti, osiguravajući da dobiju najrelevantniju podršku za svoju trenutnu situaciju.

Kako bi benefiti zaposlenika trebali podržavati njihovu dobrobit?
Iznenađujuće, 38% poslodavaca nema niti planira ponuditi nikakve povlastice za zdravlje i dobrobit. Ovo je značajan propust, posebno kada 37% zaposlenika trenutno doživljava financijski stres, koji uvelike pridonosi ukupnim izazovima mentalnog zdravlja.