
Kako izgraditi snažne temelje za obračun plaća preko granica?
HR i vanjska usluga obračuna plaća
Top 5 HR trendova za 2025.: Izgradnja budućnosti usmjerene na ljude i vođene umjetnom inteligencijomAngažiranost zaposlenika
Kako implementirati AI u ljudske resurse: Vaš ultimativni vodičProgramska rješenja za HR i obračun plaća
Planiranje radne snage: Učinkoviti načini za uštedu vremena i smanjenje stresaUpravljanje radnim vremenom
Kako odabrati platformu za fleksibilne benefite?
Odabir prave platforme za upravljanje fleksibilnim benefitima ključan je za stvaranje strategije nagrađivanja koja doista odgovara vašim zaposlenicima. Unatoč jasnoj vrijednosti nefinancijskih pogodnosti, samo 38% poslodavaca trenutno prepoznaje njihovu važnost. Dodatno, samo 20% poslodavaca ulaže u fleksibilan sustav paketa nagrađivanja.

Što su fleksibilni benefiti i zašto su važni?
Pružanje fleksibilnih benefita pametna je strategija nagrađivanja koja zaposlenicima omogućuje odabir između niza opcija koje najbolje odgovaraju njihovim osobnim potrebama i životnim fazama. Naše istraživanje pokazuje da nije dovoljno samo ponuditi niz pogodnosti. Zaposlenici cijene mogućnosti prilagođavanja svojih paketa pogodnosti, osiguravajući da dobiju najrelevantniju podršku za svoju trenutnu situaciju.

Kako bi benefiti zaposlenika trebali podržavati njihovu dobrobit?
Iznenađujuće, gotovo 38% poslodavaca u EU nema ili ne planira ponuditi nikakve povlastice za zdravlje i dobrobit. Ovo je značajan propust, posebno kada 37% zaposlenika trenutno doživljava financijski stres, koji uvelike pridonosi ukupnim izazovima mentalnog zdravlja.

Koliko treba potrošiti na plaću u odnosu na benefite zaposlenika?
Naše je istraživanje pokazalo da 43% poslodavaca nastoji pronaći najbolji balans između ponude atraktivnih nagrada i kontrole ukupnog troška rada. Većina poslodavaca primjećuje da su ukupni troškovi plaća u porastu, a s obzirom da očekuju povećanje plaće i u nadolazećoj godini, logično je da osjećaju pritisak da se mudro upravlja proračunom.

Koje biste pogodnosti zaposlenicima trebali ponuditi?
Kada je riječ o nagradama koje poslodavci trenutno nude, vidimo kombinaciju klasičnih i trendovskih vrsta naknada. Ključne pogodnosti za zaposlenike uključuju fiksne plaće (prima ih 80,6% zaposlenika), fleksibilno radno vrijeme (50,3%) i dane učenja/obuke (39,4%). Dodatno, beneficije kao što su darovi za posebne prigode (34,8%), bonovi za obroke ili naknade (31,7%) te zdravstveni i wellness programi (30,8%) također su uobičajeni.

Zašto fokusirati strategiju nagrađivanja na zadržavanje zaposlenika?
Učinkovita strategija nagrađivanja trebala bi biti centralno usklađena s ciljevima vaše organizacije i očekivanjima vaših zaposlenika. Prema istraživanju 45% poslodavaca vjeruje da njihova trenutna politika nagrađivanja pozitivno utječe na zadržavanje i motivaciju zaposlenika, a učinkovita strategija nagrađivanja zapravo može biti presudna za osiguravanje najboljih talenata.

Najveće pogreške u sigurnosti podataka o plaćama i prijenosu datoteka
Poslodavci i vlasnici tvrtki često upravljaju velikim brojem osobnih podataka i podataka o zaposlenicima. Oni također šalju puno datoteka online. Sve su to osjetljivi oblici informacija koje je potrebno zaštititi. Saznajte više o najvećim pogreškama u vezi sa sigurnošću podataka o plaćama i prijenosom datoteka te kako ih izbjeći.

Brojanje ušteda: Zašto migracija na Cloud softver za obračun plaća ima financijskog smisla
Migracija s On-Premises na On-Cloud ne samo da oslobađa vrijeme zaposlenicima za obračun plaća kako bi mogli obavljati druge zadatke, već vam i štedi novac. Pročitajte naš članak kako biste saznali kako...

4 promjene koje možemo očekivati u budućnosti fleksibilnog rada
Istražite uvide stručnjaka SD Worxa o budućnosti fleksibilnog rada, uključujući personalizirane pogodnosti, fokus na inkluzivnost i redefiniranje radnog vremena.

Outsourcing obračuna plaća: Izazovi i kako ih prevladati
Kao pružatelj moćnih rješenja za obračun plaća, SD Worx zna da outsourcing procesa obračuna plaća može imati svoje izazove. U našem članku razmatramo 5 uobičajenih izazova i kako ih prevladati.

Učinkovitost na djelu: Uloga softvera za upravljanje radnim vremenom
Softver za upravljanje radnim vremenom uklanja pogreške i štedi vam vrijeme na ručnim procesima prilikom obračuna plaća. Otkrijte kako podići svoje poslovanje na višu razinu.

5 načina kako učiniti upravljanje talentima transparentnijim
Uspješno upravljanje talentima oslanja se na transparentnost. Otkrijte 5 načina da strategiju upravljanja talentima učinite transparentnijom, a koje možete isprobati već danas.