Outsourcing obračuna plaća: 4 savjeta o tome koje zadatke eksternalizirati
HR i vanjska usluga obračuna plaćaTop 5 HR trendova za 2025.: Izgradnja budućnosti usmjerene na ljude i vođene umjetnom inteligencijomAngažiranost zaposlenikaNavigacija budućnosti HR-a: Kako umjetna inteligencija može pomoći u prevladavanju ključnih izazovaProgramska rješenja za HR i obračun plaćaRadno vrijeme i prisutnost: kako razriješiti najsloženiji proces obračuna plaćaUpravljanje radnim vremenomKako se uhvatiti u koštac s najvećim izazovima HR-a
Nakon dugog razdoblja kontrole poslovanja, došlo je vrijeme da se ponovno usredotočite na rast. Ta činjenica nadahnjuje mnoge tvrtke da se (ponovno) povežu sa svojim talentom.
Digitalno radno mjesto - Korak 3: produktivnost i rast
Nakon što ste pojednostavili svoje HR procese i poboljšali korisničko iskustvo, sljedeći korak u digitalizaciji radnog mjesta je prebacivanje vašeg fokusa na radnu tehnologiju koja potiče rast, angažman i produktivnost radnika
Vanjska usluga obračuna plaća: 4 savjeta o tome koje zadatke vrijedi outsourcati.
Outsourcing obračuna plaća nije koncept koji se može postaviti kao uzmi ili ostavi. HR i menadžment kompanije odlučuju koje bi zadatke željeli povjeriti trećoj strani, a koje žele zadržati u kući. Kako bi vam pomogli u razmišljanju i donošenju odluka naveli smo nekoliko profesionalnih savjeta.
Praktični savjeti za kraj godine!
Početak je 12. mjeseca, a kraj godine i blagdani su jako blizu pa se osjeti pritisak zbog završavanja tekućih projekata, sezonskih i redovnih poslova, korištenja godišnjih odmora i organizacije posla te blagdanskih događaja i aktivnosti koje također traže i vrijeme i posvećenost. Kako se u svemu tome snalazi HR i s kojim se sve temama bavi?
Upravljanje karijernim promjenama
Upravljanje karijerom i promocijama važan je proces za svakog zaposlenika unutar kompanije, a poslodavci su zaduženi za formiranje jasne strategije profesionalnog razvoja svojih zaposlenika i praćenje njihovog napretka.
Persone zaposlenika: stvaranje jedinstvenih iskustava u hibridnom svijetu
Pružanje jedinstvenih iskustava zaposlenicima smatra se, prema našem istraživanju 'Budućnost rada i ljudi' drugim najvećim izazovom za ljudske resurse u bližoj budućnosti.
Digitalno radno mjesto – 2. korak: iskustvo korisnika
Samo usvajanje HR tehnologija nije dovoljno. Upotrebljivost tehnologija ključan je element uspjeha.
4 razloga zašto bi upravljanje radnim vremenom trebalo biti top prioritet
Danas sve više organizacija evaluira svoje interne sustave i procese i traže načine da dosegnu višu fazu digitalne zrelosti upravo kako bi se prilagodile novim izazovima u poslovanju.
6 ključnih stvari za odabir vanjske usluge obračuna plaća.
Prilikom odabira pružatelja vanjskih usluga za isplatu plaća, tvrtke bi trebale pažljivo procijeniti svoje mogućnosti kako bi osigurale uspješno partnerstvo. Šest je ključnih stvari koje treba imati na umu.
Digitalizacija radnog mjesta – 1. korak: operativna izvrsnost
Automatizacija HR zadataka prvi je korak prema izgradnji snažnog digitalnog radnog mjesta. Pojednostavljenjem i racionalizacijom složenih, ponavljajućih i dugotrajnih procesa kao što su obračun plaća, HR administracija te evidencija radnog vremena i prisutnosti, možete postići operativnu izvrsnost i postaviti temelje za uspješnu digitalnu transformaciju.
Što je posao budućnosti i kako će se poslovi mijenjati?
Kada govorimo o budućnosti rada, koncept rada i uloge zaposlenika u tvrtkama se neprestano razvijaju. Nedavno smo imali priliku razgovarati s Arjenom van Hooydonkom, HRIS (Human Resource Information System) arhitektom rješenja u SD Worx SAP solutions, o budućnosti rada i čuti njegovo mišljenje o tome kako će se poslovi u budućnosti promijeniti
Zašto upravljati radnim vremenom i zašto baš sada?
Brze promjene u načinima rada i organizaciji na radnom mjestu, potaknute Covid-19 pandemijom i gospodarskom krizom, značajno su utjecale na način na koji organizacije funkcioniraju.