Širite se na međunarodno tržište? Olakšajte proces obračuna plaća s globalnim pružateljem usluga.
Svaka se tvrtka kad tada suoči sa situacijom da se širi na strana tržišta. Kada dođe vrijeme da se to i dogodi i da tvrtka započne poslovati globalno, to može značajno utjecati na povećanje opterećenja za odjele ljudskih resursa i obračun plaća. I to nije samo zato što će organizacija primiti nove zaposlenike, već i zato što se operacijama obračuna plaća mora upravljati na globalnoj razini, ali s lokalnom ekspertizom.
Održavanje uravnoteženog fokusa na svakom od tih područja može biti poput balansiranja dviju ploča koje se okreću – dakle, kako tvrtke koje se šire mogu s lakoćom upravljati ovom tranzicijom? Trebaju li se obratiti globalnom vanjskom dobavljaču ili manjim lokalnim pružateljima usluga kako bi smanjili opterećenje i rizik pravilnog obračuna plaća?
Što nude lokalni izvođači:
Kada žele zadržati lokalni fokus na globalnoj razini, multinacionalnim organizacijama može biti primamljivo obratiti se lokalnim pružateljima usluga radi njihove stručnosti i znanja o lokalnom tržištu. U današnjem svijetu usredotočenom na podatke, javljaju se učestali slučajevi povrede privatnosti pa se novi zakoni i propisi diljem svijeta neprestano kreiraju.
Globalni obračun plaća je primjer kontinuiranih promjena. Na primjer, Ujedinjeno Kraljevstvo je nedavno uvelo promjene u načinu izdavanja platnih lista kako bi se poboljšala transparentnost u sustavu. Osim toga, s nedavnom jednogodišnjom obljetnicom Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), ti su zakoni bili u središtu pozornosti stručnjaka za ljudske resurse i obračun plaća diljem svijeta dok ponovno procjenjuju svoje postupke usklađenosti i osiguravaju da je sve ažurirano. Međutim, usklađenost nije ograničena samo na ažuriranje postojećih procedura i proces sam po sebi nije uvijek jednostavan. Zapravo, s novim propisima dolaze i novi procesi u svakoj regiji, od kojih svaki zahtijeva visoku razinu usredotočenosti timova za ljudske resurse i obračun plaća. Ovi procesi ne utječu samo na sam obračun plaća, već i na to kako se ti podaci prenose između odjela i razmjenjuju s trećim stranama. Stoga se stalno implementiraju povećane razine sigurnosti, a s krajnjim ciljem zaštite podataka zaposlenika.
Lokalni pružatelji usluga mogu pružiti potrebnu stručnost u svojoj specifičnoj regiji kako bi osigurali da su operacije uvijek usklađenesa zakonima i propisima jer se posebno fokusiraju na jednu regiju i pritom nisu preopterećeni promjenjivim zakonodavstvom diljem svijeta.
Prednosti globalnog pružatelja usluga obračuna plaća:
Međutim, kada tvrtka posluje u više regija i nastavlja se širiti, broj lokalnih pružatelja također može se brzo povećati. Odjednom, sustav koji je trebao smanjiti radno opterećenje i spriječiti da odjeli za ljudske resurse i obračun plaća budu preopterećeni svojim operacijama može postati zbirka lokalnih pružatelja usluga kojima je potrebno posvetiti više pažnje nego ikad prije. Očito, ovo poništava bit i otežava posao stručnjacima za ljudske resurse i obračun plaća.
Organizacijama koje rade s višestrukim pružateljima usluga nedostaje transparentnost, jasnoća i dokumentacija unutar procesa obračuna plaća, a to samo dovodi do rupa u znanju u pogledu osoblja i obračuna plaća. Rješenje za ovu nejednakost je rad s jednim globalnim pružateljem obračuna plaća koji može postići savršenu ravnotežu između globalnog upravljanja i lokalne stručnosti. To može drastično smanjiti broj pružatelja usluga na jednog koji pokriva sve. Bez višestrukih pružatelja usluga, odjeli više ne moraju brinuti o ručnom upravljanju zbirkom lokalnih pružatelja usluga diljem svijeta, uspoređivanju njihovih podataka kao i nadziranju operacija obračuna plaća u cjelini.
Globalni pružatelji usluga obračuna plaća koji koriste agregatorski model mogu okončati različiti proces rada s više lokalnih pružatelja standardizacijom procesa obračuna plaća u globalnim operacijama. Ovom metodom organizacije mogu održavati lokalno znanje o tim pružateljima usluga, istovremeno stječući veću kontrolu i brži pristup svojim podacima, a neke operacije i dalje zadržavaju unutar kuće. Alternativno, organizacije mogu raditi s modelom Outsourcinga poslovnih procesa (BPO), u kojem pružatelj obračuna plaća upravlja operacijama sa stručnom učinkovitošću jer nudi potpuno sveobuhvatnu uslugu outsourcinga. Organizacija još uvijek može kontrolirati svoj obračun plaća, ali iskusni i obrazovani stručnjaci unutar pružatelja obračuna plaća osnažuju operacije i podižu ih na novu razinu poslovanja.
Bez obzira koja je opcija odabrana, jedan globalni pružatelj usluga može održavati lokalnu i globalnu kombinaciju, nabavljajući stručnost za svaki lokalitet, šireći se i sklapajući ugovore s tvrtkom te osiguravajući da je usklađenost točna na lokalnoj razini i da je obračun plaća povezan na globalnoj razini. Na ovaj način, stručnjak za ljudske resurse i obračun plaća može biti siguran da su njihove operacije usklađene i učinkovite.