1. Home>
  2. HR blog>
  3. The Reward Navigator>
Koje biste pogodnosti zaposlenicima trebali ponuditi?

Koje biste pogodnosti zaposlenicima trebali ponuditi?

Kada je riječ o nagradama koje poslodavci trenutno nude, vidimo kombinaciju klasičnih i trendovskih vrsta naknada. Ključne pogodnosti za zaposlenike uključuju fiksne plaće (prima ih 80,6% zaposlenika), fleksibilno radno vrijeme (50,3%) i dane učenja/obuke (39,4%). Dodatno, beneficije kao što su darovi za posebne prigode (34,8%), bonovi za obroke ili naknade (31,7%) te zdravstveni i wellness programi (30,8%) također su uobičajeni.

    Međutim, kada se usporedi s onim što zaposlenici zapravo žele, dobiva se nešto drugačija slika. Među najpoželjnijim nagradama zaposlenika su fiksne plaće (41,7%), dodatni slobodni dani (40,5%) i fleksibilno radno vrijeme (36,7%), a značajna je sklonost dodatnom zdravstvenom osiguranju (20,3%) te bonovima ili naknadama za obrok (23,8%).

    U današnjem brzom svijetu, gdje se vrijeme čini dragocjenijim nego ikad, ne čudi da su fleksibilni radni aranžmani visoki prioritet i kod poslodavaca i kod zaposlenika. Ova fleksibilnost nije samo prednost; to je temeljna promjena koja omogućuje zaposlenicima da bolje usklade svoj profesionalni i osobni život. Kada zaposlenici imaju slobodu upravljati svojim rasporedima, doživljavaju manje stresa i veće su zadovoljstvo poslom, a to zauzvrat potiče motiviraniju i angažiraniju radnu snagu. U konačnici, kada zaposlenici osjećaju da se njihovo vrijeme i dobrobit cijene, veća je vjerojatnost da će ostati kod trenutnog poslodavca, što dovodi do viših stopa zadržavanja i posvećenijeg tima.

    Osim toga, u ovim vremenima ekonomske i političke neizvjesnosti sasvim je prirodno da zaposlenici traže veću sigurnost, a naše je istraživanje pokazalo da bi mnogi cijenili više životnog i mirovinskog osiguranja nego što ga trenutačno dobivaju. Pružanje robusnih opcija životnog i mirovinskog osiguranja ne samo da rješava ove probleme, već također pokazuje duboku predanost dugoročnoj dobrobiti vaše radne snage. Ovaj dodatni sloj sigurnosti može značajno povećati lojalnost zaposlenika i bezbrižnost, osiguravajući da se osjećaju cijenjeno i podržano u svom profesionalnom i privatnom životu. Kako biste prilagodili svoje nagrade tako da najbolje odgovaraju vašoj organizaciji, ključno je da tražite mišljenje zaposlenika o tome koje pogodnosti za zaposlenike ponuditi i pratiti korištenje tih pogodnosti tijekom vremena.

      Prosječan broj različitih vrsta nagrada po zemlji

      U prosjeku većina europskih kompanija nudi 7,3 različite vrste nagrada. Kakva je vaša organizacija u usporedbi? Upamtite, ne radi se samo o kvantiteti, već o davanju prioriteta relevantnosti i kvaliteti u nagradama koje nudite kako ne biste samo povećali zadržavanje zaposlenika, nego imate i motivirane i angažirane zaposlenike koji zapravo žele ostati.

        Otkrijte više istraživačkih uvida i savjeta u Payroll Navigatoru

          Otkrijte više