
Zašto fokusirati strategiju nagrađivanja na zadržavanje zaposlenika?
Učinkovita strategija nagrađivanja trebala bi biti centralno usklađena s ciljevima i ambicijama vaše šire organizacije, kroz sretne, promišljene i predane zaposlenike. Dakle, zabrinjavajuće je da samo 45% poslodavaca vjeruje da njihova trenutna politika nagrađivanja pozitivno utječe na zadržavanje i motivaciju zaposlenika - jer učinkovita strategija nagrađivanja zapravo može biti presudna za osiguravanje da privučete (i zadržite!) najbolje ljude za posao.
Ovo naglašava kritičnu razliku: ako vaša strategija nagrađivanja ne potiče učinkovito motivaciju zaposlenika, poboljšava učinak i zadržava vrhunske talente, tada neće pridonijeti vašem održivom organizacijskom uspjehu i konkurentskoj prednosti. Naše je istraživanje pokazalo da se samo 39% zaposlenika osjeća dovoljno priznato i cijenjeno zbog svog učinka i doprinosa organizaciji, što pokazuje značajnu nepovezanost između namjera poslodavca i percepcije zaposlenika.
Povrh toga, samo 37% zaposlenika izjavilo je da je zadovoljno svojim cjelokupnim paketom nagrađivanja, uključujući i financijske aspekte i dodatne beneficije, tako da jednostavno povećanje budžeta za plaće nije dovoljno za privlačenje i zadržavanje talenata. Ponuda raznolikog i prilagodljivog paketa nagrađivanja koji uravnotežuje različite beneficije zaposlenika osigurava da je vaša strategija nagrađivanja usmjerena na zadržavanje zaposlenika i istinski zadovoljava njihove potrebe, što će uvelike pomoći u ostvarenju vaših organizacijskih ambicija i postizanju vaših poslovnih ciljeva.