1. Home>
  2. HR blog>
  3. The Reward Navigator>
Corp_Reward_nav_M1B1_Hero_1200x800

Zašto fokusirati strategiju nagrađivanja na zadržavanje zaposlenika?

Učinkovita strategija nagrađivanja trebala bi biti centralno usklađena s ciljevima vaše organizacije i očekivanjima vaših zaposlenika. Prema istraživanju 45% poslodavaca vjeruje da njihova trenutna politika nagrađivanja pozitivno utječe na zadržavanje i motivaciju zaposlenika, a učinkovita strategija nagrađivanja zapravo može biti presudna za osiguravanje najboljih talenata.

    Ukoliko vaša strategija nagrađivanja ne potiče motivaciju zaposlenika, poboljšava učinak i zadržava vrhunske talente, tada neće pridonijeti vašem održivom organizacijskom uspjehu i konkurentskoj prednosti. Naše je istraživanje pokazalo da se samo 39% zaposlenika osjeća dovoljno priznato i cijenjeno zbog svog učinka i doprinosa organizaciji, što pokazuje značajnu nepovezanost između namjera poslodavca i percepcije zaposlenika.

    Povrh toga, samo 37% zaposlenika izjavilo je da je zadovoljno svojim cjelokupnim paketom nagrađivanja, uključujući i financijske aspekte i dodatne benefite, tako da jednostavno povećanje budžeta za plaće nije dovoljno za privlačenje i zadržavanje talenata. Ponuda raznolikog i prilagodljivog paketa nagrađivanja koji uravnotežuje različite beneficije zaposlenika osigurava da je vaša strategija nagrađivanja usmjerena na zadržavanje zaposlenika i istinski zadovoljava njihove potrebe, što će uvelike pomoći u ostvarenju vaših organizacijskih ambicija i postizanju vaših poslovnih ciljeva.

      Saznajte više u Reward Navigatoru

        Saznajte više