The Reward Navigator
U najvećem europskom istraživanju te vrste, pitali smo više od 5000 voditelja ljudskih resursa i 18 000 zaposlenika da nam kažu o strategiji nagrađivanja i benefitima svoje tvrtke. Odgovori su bacili novo svjetlo na to što zaposlenici žele od svog paketa naknada - i gdje poslodavci još uvijek promašuju cilj. Istražite u nastavku kako biste otkrili najveće uvide iz istraživanja, zajedno s četiri prekretnice koje trebate postići na svom putu do uspjeha u nagrađivanju.


Koje biste pogodnosti zaposlenicima trebali ponuditi?
Kada je riječ o nagradama koje poslodavci trenutno nude, vidimo kombinaciju klasičnih i trendovskih vrsta naknada. Ključne pogodnosti za zaposlenike uključuju fiksne plaće (prima ih 80,6% zaposlenika), fleksibilno radno vrijeme (50,3%) i dane učenja/obuke (39,4%). Dodatno, beneficije kao što su darovi za posebne prigode (34,8%), bonovi za obroke ili naknade (31,7%) te zdravstveni i wellness programi (30,8%) također su uobičajeni.

Zašto fokusirati strategiju nagrađivanja na zadržavanje zaposlenika?
Učinkovita strategija nagrađivanja trebala bi biti centralno usklađena s ciljevima i ambicijama vaše šire organizacije, kroz sretne, promišljene i predane zaposlenike. Dakle, zabrinjavajuće je da samo 45% poslodavaca vjeruje da njihova trenutna politika nagrađivanja pozitivno utječe na zadržavanje i motivaciju zaposlenika - jer učinkovita strategija nagrađivanja zapravo može biti presudna za osiguravanje da privučete (i zadržite!) najbolje ljude za posao.