Usmjerite svoju strategiju nagrađivanja na zadržavanje zaposlenika
Na današnjem konkurentnom tržištu rada, zadržati najbolje talente teže je nego ikada. Zato je osmišljavanje dobro promišljene strategije nagrađivanja ključno ne samo za privlačenje najboljih kandidata, već i za zadržavanje zaposlenika. Usklađivanjem nagrada s onim što vaši zaposlenici cijene i poslovnom strategijom vaše tvrtke, možete značajno povećati motivaciju, zadovoljstvo i lojalnost zaposlenika.

Članci

Učinkovita strategija nagrađivanja trebala bi biti centralno usklađena s ciljevima i ambicijama vaše šire organizacije, kroz sretne, promišljene i predane zaposlenike. Dakle, zabrinjavajuće je da samo 45% poslodavaca vjeruje da njihova trenutna politika nagrađivanja pozitivno utječe na zadržavanje i motivaciju zaposlenika - jer učinkovita strategija nagrađivanja zapravo može biti presudna za osiguravanje da privučete (i zadržite!) najbolje ljude za posao.

Kada je riječ o nagradama koje poslodavci trenutno nude, vidimo kombinaciju klasičnih i trendovskih vrsta naknada. Ključne pogodnosti za zaposlenike uključuju fiksne plaće (prima ih 80,6% zaposlenika), fleksibilno radno vrijeme (50,3%) i dane učenja/obuke (39,4%). Dodatno, beneficije kao što su darovi za posebne prigode (34,8%), bonovi za obroke ili naknade (31,7%) te zdravstveni i wellness programi (30,8%) također su uobičajeni.
Podcast

Kako je SD Worx razvio vlastitu strategiju nagrađivanja?
Uključite se u 1. epizodu podcasta Reward Navigator, gdje Bruce Fecheyr-Lippens i Pieter-Jan Boden zaranjaju u strategiju nagrađivanja SD Worxa. Raspravljaju o tome kako pokazati istinsku brigu kroz sveobuhvatnu financijsku potporu, dugoročnu sigurnost i ABC motivacije: Atmosfera, benefiti i naknada.