1. Home>
  2. Nagrađivanje zaposlenika u Europi: Izazovi, trendovi i rješenja>

Usmjerite svoju strategiju nagrađivanja na zadržavanje zaposlenika

Na današnjem konkurentnom tržištu rada, zadržati najbolje talente teže je nego ikada. Zato je osmišljavanje dobre strategije nagrađivanja ključno, ne samo za privlačenje najboljih kandidata već i za zadržavanje zaposlenika. Usklađivanjem nagrada s očekivanjima zaposlenika i poslovnom strategijom možete značajno povećati motivaciju, zadovoljstvo i lojalnost zaposlenika.

Saznajte više
1. prekretnica reward

Članci

Zašto fokusirati strategiju nagrađivanja na zadržavanje zaposlenika?

Učinkovita strategija nagrađivanja trebala bi biti centralno usklađena s ciljevima vaše organizacije i očekivanjima vaših zaposlenika. Prema istraživanju 45% poslodavaca vjeruje da njihova trenutna politika nagrađivanja pozitivno utječe na zadržavanje i motivaciju zaposlenika, a učinkovita strategija nagrađivanja zapravo može biti presudna za osiguravanje najboljih talenata.

    Pročitajte više
    Koje biste pogodnosti zaposlenicima trebali ponuditi?

    Kada je riječ o nagradama koje poslodavci trenutno nude, vidimo kombinaciju klasičnih i trendovskih vrsta naknada. Ključne pogodnosti za zaposlenike uključuju fiksne plaće (prima ih 80,6% zaposlenika), fleksibilno radno vrijeme (50,3%) i dane učenja/obuke (39,4%). Dodatno, beneficije kao što su darovi za posebne prigode (34,8%), bonovi za obroke ili naknade (31,7%) te zdravstveni i wellness programi (30,8%) također su uobičajeni.

      Pročitajte više

      Podcast

      HR podcast 1. epizoda

      Kako je SD Worx razvio vlastitu strategiju nagrađivanja?

      Uključite se u 1. epizodu podcasta Reward Navigator, gdje Bruce Fecheyr-Lippens i Pieter-Jan Boden pojašnjavaju strategiju nagrađivanja u SD Worxu i otkrivaju kako pokazati istinsku brigu kroz sveobuhvatnu financijsku potporu, dugoročnu sigurnost i motivaciju.

        Poslušajte sada